JOLO community

Eén centrale plek voor al je vragen
Join the community en leer van mede-gebruikers én van experts
In de JOLO community kun je terecht voor al je vragen omtrent jouw online leeromgeving. Stel je vragen, help anderen, deel je ervaringen en successen.
- complete online community (buiten Facebook om)
- voor al je vragen over online leeromgevingen
- elke maand een online vragenuurtje
- 2 x per jaar een online samenwerkdag
Support voor jouw online leeromgeving
Als eigenaar van een online leeromgeving heb je veel ballen in de lucht te houden. Je bent verantwoordelijk voor de inhoud van de online training(en), voor de techniek die de academie draaiende houdt en je moet je trainingen ook nog eens zien te verkopen. Al met al is het best een uitdaging!
Wat is het fijn als je dan een plek hebt waar je terecht kunt met al je vragen. Waar je kunt brainstormen met collega ondernemers. Waar je advies kunt vragen. En waar je vooral ook je successen kunt delen.
Het JOLO platform is een online community voor iedereen met een online leeromgeving of die een online leeromgeving wil starten. Onze leden zijn ondernemers die serieus met hun online training(en) bezig zijn en daar het optimale uit willen halen. Betrokken mensen dus, die hetzelfde doel hebben als jij: een top-academie neerzetten die voor leuke (extra) omzet zorgt!
In de community vind je onder andere discussiegroepen over de volgende onderwerpen:
- LMS plug-ins (o.a. LearnDash & LifterLMS)
- WordPress plug-ins (o.a. WooCommerce)
- WordPress thema's & page builders (o.a. BuddyBoss, Kadence & Elementor)
- de opzet en inhoud van online trainingen
- het maken van content voor je online training
- en nog heel veel meer.....
Daarnaast organiseren wij elke maand een online vragenuurtje en kun je 2 x per jaar deelnemen aan een online samenwerkdag.
Allemaal overzichtelijk in één handige community!
Veelgestelde vragen
Het JOLO platform richt zich op ondernemers die serieus met hun online training(en) bezig zijn en daar het optimale uit willen halen. Betrokken mensen dus die als doel hebben: een top-academie neerzetten die voor leuke (extra) omzet zorgt! Goed om te weten: het gaat bij het JOLO platform niet alleen om nemen maar ook om geven. 😉
Kort gezegd: ALLE vragen die betrekking hebben op het ontwikkelen, bouwen en verkopen van een online leeromgeving kun je stellen in de community. Dus technische vragen over de LMS of membership plugin die je gebruikt zijn welkom. Maar ook vragen over de opbouw van je cursus, de lancering van je academie etc. Verder is de community er niet alleen voor vragen (en antwoorden), maar nodigen we je ook uit om je ervaringen en successen te delen 🎉; want ook daar kunnen anderen van leren!
We hebben gekozen voor een eigen online community omdat we die overzichtelijk kunnen inrichten waardoor jij bepaalde onderwerpen snel terug kunt vinden. Ook de andere onderdelen die bij de community horen – de online vragenuurtjes en de online samenwerkdagen – kunnen we makkelijk integreren in ons eigen platform.
Wij willen de kwaliteit van de community waarborgen. En de JOLO community is meer dan een “groepje” waar je af en toe eens een vraag kunt neerleggen. Wij bieden meerwaarde door uitgebreide discussiegroepen, maandelijkse online vragenuurtjes en online samenwerkdagen.
Je houdt toegang tot de community (en de vragenuurtjes en samenwerkdagen) zolang je abonnement loopt. Abonnementen worden automatisch verlengd totdat jij opzegt. Een maandabonnement kun je maandelijks opzeggen, een jaarabonnement kun je jaarlijks opzeggen. Na beëindiging van je abonnement vervalt je toegang tot de community.
Elke maand organiseren we een online vragenuurtje. De data staan vermeld in de community. Meld je aan voor het vragenuurtje en stuur je vragen uiterlijk 2 dagen van tevoren in. Je vragen worden dan tijdens het vragenuurtje behandeld.
Tijdens een online samenwerkdag leg je de focus een dag lang op 1 bepaald doel. Er zijn tijdens de samenwerkdag drie gezamenlijke online contactmomenten. Eén aan het begin van de dag waarbij je je doel van de dag vaststelt en deelt met de andere deelnemers. Eén moment rond het middaguur waarin we je voortgang onder de loep nemen en bekijken welke drempels en problemen je ondervindt. Het laatste contactmoment is aan het einde van de dag. Daarbij kijken we terug op wat je bereikt hebt en of je je doel hebt behaald.
Word nu lid en krijg direct toegang
JOLO community
maandabonnement- toegang tot de JOLO community
- maandelijkse online vragenuurtjes
- deelname aan online samenwerkdagen
- maandelijks opzegbaar
JOLO community
jaarabonnement- toegang tot de JOLO community
- maandelijkse online vragenuurtjes
- deelname aan online samenwerkdagen
- jaarlijks opzegbaar
